|   | | Leyla | 1 / 31 |
| 19.11.2010, 12:05 | Jotenkin on alkanu hiipiä mieleen välillä, kun nuorempia kuolee, että itsekin voi kupsahtaa milloin vain sydäriin tai johonkin. Ahdistaa... | | Ylös |  |
| Leyla | 2 / 31 |
| 19.11.2010, 13:57 | Olen elänyt melkein 20 vuotta yli sen mitä tietyt taiteiljat ovat eläneet (27-vuotiaiksi). Äitini eli 50-vuotiaaksi, saa nähdä ylitänkö minä sen rajapyykin. Ahdistaa vähän vähemmän, parin ihmisen kanssa olen nyt jutellut. | | Ylös |  |
| Leyla | 3 / 31 |
| 19.11.2010, 20:59 | Välillä tuntuu vähän pumpusta, mutta ihan vähän. | | Ylös |  |
| Pia | 4 / 31 |
| 20.11.2010, 13:44 | Sen ei välttämättä tarvitse olla mitään vakavaa, jos pumpusta ottaa. Voi liittyä myös ruoansulatukseen ja toivottavasti se on nii sinunkin kohdallasi, Leyla.
Todella vakavia ovat kyljen ja käsivarren pistelyt ja säryt, jos ihan oikein muistan.
Mutta tottahan se on, että veitsen terällä tässä eletään. | | Ylös |  |
| Leyla | 5 / 31 |
| 13.01.2011, 15:35 | Taas media on nostanut esille noita sikainfluenssaan kuolleita perusterveitä. Mä en halua vielä kuolla! | | Ylös |  |
| Pia | 6 / 31 |
| 13.01.2011, 15:38 | Haluaisin kuolla nukkuessani. Olisin kyllä jo valmis lähtemaään täältä. Ei ole mitään, mikä pidättäisi.
Tuntuu pahalta nuo sikainfluenssakuolemat: ensin meille toitoettiin, että kuolema liittyi vain rajattuun riskiryhmään. Onkohan virus muuttunut, tullut äkäisemmäksi? | | Ylös |  |
| Leyla | 7 / 31 |
| 11.07.2011, 13:43 | Ystäväni tässä ennusteli, että kuolen ennen häntä. Sitten hän perui aavistuksensa, kun sanoi tupakoivansa edelleen. Aika alavireistä ja yksitotista tämä elämä. Johan täältä joutaisi, kun ei mitään "virkaa" enää oikein ole. Mutta ehkä sitten lähdön hetkellä ei vielä valmis olisikaan, mene ja tiedä. Hetken aikaa eilen oli kiva laulaa messulauluja srk:n kesäillassa ja jutella kivoja. | | Ylös |  |
| Leyla | 8 / 31 |
29.03.2012, 11:26 Viestiä on muokattu | joo, joo, maallinen isäni sanoi, että paljonko minä oikein painan, se ei oikein oo koskaan uskonu, että psyykenlääkkeet lihottaa samoin meidän tervarin psykiatrinen sairaanhoitaja sanoo samaa. Mikä sitten on totuus ja miten sen kestää taas? Ettei katkeroituisi taas.
Painan nyt karseet 107 kg ja oon oppinu syömään jopa energiapatukoita, hain niitä eilen apteekista ja K- kaupasta.
Kun paranis kaikista skitsoistaan, onko ne kohdattava vai? | | Ylös |  |
| Leyla | 9 / 31 |
| 27.04.2012, 23:15 | todellisuudessa olen masentunut. Vääräät lääkkeet taas.. ehkä jossain onn käsiteltävä. näyttelen höyryävää maanikkoa, että pysyisin jotenkiin kasassa. Äitini suku niin sairasta, mieleltään ja fysiikaltaan melankoolista ja alistuvaa. kertakaikkiian. väsyttää aivan hirveästi. soromnoo ja frank Zappa. siihen uskotaan. koska kellot soivat minulle? joutsenlaulua vaan todellisille tunteille. kirjoja kiertoon, ettei tarvii yhteiskunnan investoida kuolleen minäni ja lihani kämpän tyhjennykseen. omaisuuden kanssa puuhun kiivettävä. Tutkin vainitseäni. | | Ylös |  |
| Leyla | 10 / 31 |
| 28.06.2012, 08:03 | tässä jotain Magnuksen ja Petskin poliisisekoilua.
http://areena.yle.fi/tv/1238469
ja kyllä edesvastuuttomien örkin ja Härski Hartikaisen olisi pitänyt tietä ketä juottavat, tanssittavat ja jututtavat, kun juttelevat kruununjalokiven kanssa, vaikka tämä ei ollut oma itsensä. Kruunun jalokivi kyllä tiesi,että pojat ovat lähes syyntakeettomia kavereita vain, ei mitään lottien kunniavartiossa seisovia vakavia maan toivoja. Että ottavat nyt sitten,( p-le) vihdoin opikseen oikein, oikein. Mikä soppa ja liemi ja seuraukset, kalliiksi tullut kaikille . Mamban 10 pistettä neitsyydestä.Olisit heti sanonut. | | Ylös |  |
| Leyla | 11 / 31 |
| 28.06.2012, 08:05 | Mikähän tämän teeman taas nostaa naäin vahvasti ja voimakkaasti pintaan. Ei tule valmista ei, ei hoidollisesti eikä juridisesti, pelkkää vääntöä. | | Ylös |  |
| Leyla | 12 / 31 |
| 28.07.2012, 18:27 | No niin, pömpööösin päivän kohokohta täällä Aurorassa oli se,kun kuulin ratsupoliisien ratsujen hirnahtvan tai siis ratsuhevosten, ne sitten on hienoja jalorotuisia, olen kyllä nähnyt. Kohta pääsee iltateelle, päivällisellä oli"vauvanruokaa" hyvää batattikeittoa ja vispipuuroa. Helle jatkuu,mutta täällä kerroksissa on vilpoista. Minulla uusi kämppis ja kämppä. Hoitosuunnitelmalla ei kiirettä,hah. Olympiadit meneillään, runsauden pulaa. Rakkaus ei koskaan häviä, eivätkä kansanopistot,(gruntvikilaiset tai kristilliset). Leila tov,shalom! | | Ylös |  |
| Leyla | 13 / 31 |
| 03.08.2012, 12:23 | Mul on jonkinmoinen hoitokokous tiiistaina. Kyl tää on aina tukiasunto-olot voiianu kaikin puolin. Apea mieli, kun joutuu täältä lähteen, samojen ongelmaimmeisten luo ja pohtimaan omaa syömistä ja toimentuloa taasen. Isäni vain veisteli viisaasti, että jos ei muuta asuntoakaan ole on pakko asua siellä. Nimenomaan luetaan: on niin uusavuton koditon, ettei osaa hakea asuntoa vapailta markkinoilta eikä mistään muualtakaan. Käytyöstä poistettu ja siivottu häkkikanala voisi olla minua varten priimaa. | | Ylös |  |
| Leyla | 14 / 31 |
| 19.10.2012, 08:32 | mitähän tänään tahattomasti valehtelisi. Laulussa sanottiin, ettei aina rakkauden edessä ehdi saamaan ajatuksiaan järjestykseen. Nii et kai se sitten on normaalia ja normaalia, ettei päässä aina raksuta oikein. Lemmenlakiko? Onko skitsoilu sittenkin syntiä? | | Ylös |  |
| Tuikku_ | 15 / 31 |
| 19.10.2012, 09:57 | Äläs nyt Leyla häkkikanaloista puhu...melkein jo asut sellaisessa. Ainakin tilanteen ahdistavuuden kannalta.
Kyllä varmaankin pystyisit asumaan omassa kämpässäkin, jos vain sellaista lähtisit hakemaan. Kaupungin
asuntotoimisto lienee Kampissa - sinne vain paperit vetämään. Oletpahan ainakin tehnyt jotakin asian hyväksi. | | Ylös |  |
| Leyla | 16 / 31 |
| 19.10.2012, 15:49 | Kiitos, Tuikku, mutta mun tarvis saada sitten Säätiön isännöitsijältä paprut, kaupungin jono on ainakin 23000 ihmistä. Ja koska olen psykpolin asiakas ainakin seuraavat 85 vuotta, mun on asutettava tätä 39 m2.
No, nyt on ollu hiljaista, että voisi kiljaista.. | | Ylös |  |
| Leyla | 17 / 31 |
| 20.10.2012, 22:24 | Joo, jos ei 16 kylmää vuotta ehdi pakastaa ihmisen sielua ja ruumista niin ei sitten mikään. Voiko anteeksi antaa väärät lääkkeet ja ohjaavat keskustelut, jotka riistää ihmiseltä elämän ihan niin, että ihminen ei itse sitä huomaa. No, en ole vielä 50-vuotiaskaan, joten ehkä tässä on vielä muutama kymppikortti kädessä, jos nyt pakkasta, absoluuttista kylmyyden astetta enää sulattaa, ikijääkin sulaa ennemmin Antarkiksella.
Voihan sitä päällepäsmäreitä armahtaa ja omaa ahdasmielistä kirkkokuntaa, niin aina, mutta ajatus sanoo, että mielipuolisuuteen ei kannata yrittää. Rakkaus ilman seksiä ennemmin tai puhdasta fantasiaa. Olihan se vuosia sitten joku brittiläinen nunna seksioppaana/sielunhoitajana. Sen siitä saa, kun ymmärtää syödä lääkkeet, niin kuin käsketään. Ymmärtää antaa, antaa ymmärtää.
En oikein enää haluasi tulla elävältä haudatuksi, Lasaruskin haisi jo, kun Jeesus kaivoi hänet haudasta ylös. Oli Lasarus mies, veli, naimaton, siihen aikaan ei ollut niin seksistinen maailma kuin nyt, että kaikki olisi olleet läpinaippoja.
Niin ja muuten en mikään syöjäsirkka. Rumasti kerrottu oli silloin. Synnyt syvät. Elää ennenkuin kuolee, kuoleman ruumista eläväksi, kirjaimellisesti tulee , tuli kiire. Mutta mistä se oikea henkilö, eihän sitä nyt heinäseivästä tai liikennemerkkiä..... ehkäpä sylttytehtaalta löytyy ratkaisu....kuten... Ei saa jättää seuranhakuilmoitusta tänne saitille, mutta mutta.. Niin jotkut ovat naimattomia Jumalan tähden ja jotkut, kun ihmiset ovat heidät pilanneet, surullista ja raivostuttavaa. Brysselin pinneke. | | Ylös |  |
| Leyla | 18 / 31 |
| 03.11.2012, 16:29 | Minua alkanu pelottaa, että kuolema tulee ja korjaa minut ihan piiiiian. Tarttee taistella vastaan eetosta ja hakea kunnon seuraa... | | Ylös |  |
| Lonely Soul | 19 / 31 |
| 03.11.2012, 19:50 | Olo on taas sellainen, että olisin jo ihan valmis vaihtamaan hiippakuntaa. Ei tämä tästä näytä paremmaksi muuttuvan. Olisi ainakin ex-vaimolle suuri helpotus, kun kuolisin, toisille myös. Ei tarvisi enää kestää tätä kaikkea, joten itselleni se olisi armahdus. | | Ylös |  |
| Leyla | 20 / 31 |
| 04.11.2012, 00:13 | Lonely Soul, voi mutta sul on kuitenkin lapsetkin... | | Ylös |  |
| Lonely Soul | 21 / 31 |
| 04.11.2012, 09:55 | On ja ei. Niillä on nyt se ex-vaimon lupaama "uusi kunnollinen isä". Sanatarkka lainaus toiselta. | | Ylös |  |
| Leyla | 22 / 31 |
| 04.11.2012, 10:10 | Lonely Soul, ihmettelen, että exä on tehnyt lapset kanssasi ja sitten ääni kellossa muuttuu noin? Mutta kai maailmassa tapahtuu mitä vain kamalaa, kun ns. hurskaiden uskovaistenkin piireissä melkein mitä vain. olen itse tyhmänä kokenut sen kentän, voimakentän.
Tänään menossa körttiseuroihin, kaikki muu päällä mustaa paitsi ei villasukat. Harmaa päivä. Hector radiossa juontaa. | | Ylös |  |
| Lonely Soul | 23 / 31 |
| 04.11.2012, 11:27 | Mitä voit narsistilta odottaa, kun hänelle uskaltaa sanoa vastaan? Etenkään kun toinen on ah niin katkera minulle masennukseen sairastumisestani, että oikein piti vetää perätön pahoinpitely syytekin perään. Hauska lukea tuota syytettä, kun kaikki on täysin valhetta ja asia menee esitutkintaan. Sen sijaan hän ei saa mitään siitä, että tunkeutuu kotiini väkisin ja pommittaa n. 300 tekstiviestiä ja puhelut päälle. | | Ylös |  |
| Leyla | 24 / 31 |
| 04.11.2012, 15:39 | No, voi että Lonely Soul, sietäisi katsoa peiliin immeisen sen. Jumala varjele itseä narsuilta ja narsismilta, täytyy myöntää, että joskus on vähän lipsahtanut siihen pahaan suuntaan.
Seuroissa oli hyvä henki, sanoivat puhujat, että Helsingin seudulla on miljoona piilokörttiläistä. Oma kappalaisemme kertoi, ettei pidä siitä, että diakoniatyön ja sosiaalityönkohderyhmän ihmisiä pidetään ja kutsutaan asiakkaiksi. Sinnepäin en minäkään tykkää. Onneksi näin myös Juhani Eleniuksen, jonka elämä mua liikuttaa ja koskettaa. Hän on Härmän Vikurin, Jaakko Eleniuksen poika. Puhui, ettei pelkkä sääli ole mistään kotoisin ja että ihmisen osa, kristityn osa on kärsimystä enemmän tai vähemmän. Allekirjoitan. Körttiseuroja Hesan alueella järjestetään joka viikko jossain, en ole laiskuuttani jaksanut tutkia asioita näitä. | | Ylös |  |
| Tuikku_ | 25 / 31 |
| 04.11.2012, 21:56 | Lonely Soul, tilanteesi kuulostaa tosi pahalta. Suorastaan kamalaa, että namä narsistit ovat niin lipeviä ja pystyvät manipuloimaan sosiaaliväkeä mennen tullen. Sinulla pitäisi olla tukenasi joku ihminen, onhan tuo todella raskasta.
En voi muuta kuin lähettää sinulle ((((((((((Voimahalit))))))))). Ei sinun tarvitse selviytyä kuin päivä kerrallaan, joskus hetki kerrallaankin on riittävää. Joskus tämä prosessi kumminkin saadaan päätökseen ja voit sitten onnitella itseäsi siitä, että kestit ja jaksoit taistella omien oikeuksiesi puolesta.
Ja keväällä sinulla on odotettavissa jotakin todella mukavaa.
Jos suinkin voit, niin siunaa mielessäsi tätä ihmistä, exääsi - se on raamatullinen tapa taistella vihollisia vastaan. Ja voit itsekin saada rauhan. Siunaa lapsesi, eksäsi ja kaikki ihmiset, jotka tähän asiaan ovat kietoutuneet. Eihän se mitään ota jos ei mitään antaisikaan. Parhaimmassa tapauksessa sinä voisit saada rauhan.
Voimia LS. <3 | | Ylös |  |
| Leyla | 26 / 31 |
| 05.11.2012, 00:29 | Kyllä on karseata, kun joudumme välistä niin rankkoja pohtimaan ilman hengen ja mielenrauhaa. Ei jaksa joka päivä kukaan. Pitää itseään säästääkin. | | Ylös |  |
| Leyla | 27 / 31 |
| 05.11.2012, 00:30 | Torjuntavoittoja. Kaikki on hyyyyvinnn! | | Ylös |  |
| Lonely Soul | 28 / 31 |
| 05.11.2012, 10:58 | Kiitos Tuikku! Ei tässä auta mikään muu kuin yrittää kestää päivän kerrallaan. Huomenna aion lääkäriltä pyytää läheteen joko MTT:hen taikka terv. keskus psykologille. Tässä tarvitaan nyt ihan ammattiapua ja kipeästi. Pitänee myös päiväsairaalasta keskustella, ettei tilanne kokonaan karkaa käsistä. Samaten voisin sossusta kysellä tukihenkilöstä, jota tarjosivat minulle aikoinaan.
Ei vaan oikeasti meinaa usko riittää. En voi ymmärtää miten Kelan mukaan 3v terapia riittää kaikille, kun ei sitä pitempään tueta. Kuinka monella on tuon jälkeen varaa edes käydä terapeutilla? Nyt ei edes vakuutuskaan tuota korvaa, koska olen kuulemma jo terapiajaksoni käyttänyt:( | | Ylös |  |
| Leyla | 29 / 31 |
| 22.05.2013, 13:44 | Tulisi jo kultainen noutaja, kyllä tämä sellaista soopaa on, vailla mitään kunnon tarkoitusta mihinkään suuntaan. Masennus masentaa myös ja rahapäivä oikeudenmukainen....Moni sanoo, että psykiatria vain on pilannut elämää, joka kadottaa elämänsä, se saa sen satakertaisesti..
Kun on mennyt pieleen on todella mennyt, pienikin pisara heinäsirkkoja sotkee koko sopan..
Naapuri on hiljaisesti kotiutunut, aoin elää vain omaa surkeata ja vaatimatonta elämää, kun on surkeaa ei ainakaan kukaan voi kadehtia liikaa se on vissi. Jotenkin olleet tunteet ja ajatukset sekaisin.
Mitä väliä silläkään enää on vaikka eläisi täysin itsensä kieltäen ja jäisi loppukin elämä elämättä, kuten oli alkuperäinen tarkoitus..ihan totta ja satua..
Jouduin soittamaan psykpolille, kun hoitaja ei soittanut itse. Syksyllä taas palataan todellisuuteen, jos ei muuta ilmaannu kuvioihin. On se niin herkkää, mikä ihmisessä on vielä tuhoutumatta. Tylyys nousee itseään vastaan.
Hidasta kidutusta tämä elämä, jonka ihmiset ovat pilanneet, minkähänlaisen lopun Saatana ja palvelijansa saavat Alistumatta paras, montako sipulikuorta lattialla.. | | Ylös |  |
| Tuikku_ | 30 / 31 |
22.05.2013, 19:50 Viestiä on muokattu | Leyla, mikä pitäisi muuttua, että saisit toivonriekaleesta taas kiinni ja katsoisit elämää valoisammin?'
Muista, että Jeesus on kanssasi kaiken keskellä suojellen, lohduttaen, rohkaisten ja parantaen: etsi Hänen sanastaan parantavat sanansa juuri sinun kohdallesi.
Ja periksi ei anneta - p''''le.
Kuunnellut netistä Laura Närhen haikean kaunista biisiä Mä annan sinut pois. Sain kellua hetken melankolian pehmeissä umpisukkeluksissa. Niin, elämä on kohtaamisia ja hyvästijättöjä ennen sitä lopullista. | | Ylös |  |
| Leyla | 31 / 31 |
| 22.05.2013, 21:05 | Joo, olen varsinainen synkeys toisinaan, en ihan aina niin rankasti kuin kirjoitan..
Job kyseli, miksi syntyi ollenkaan. Olis vauvana kuollut, abortoitu roskiin. Tylyä sekin ois ollu. | | Ylös |  |
  |