|   | | Pia | 1 / 9 |
| 22.06.2011, 14:28 | Toivotan kaikille hyvää keskikesän Juhannusjuhlaa ja suloisia kesäpäiviä lämpimän ja paahteisen auringon syleilyssä! Itse ajattelin mennä katsomaan kokkoa keskustaan ja illemmalla evankeliumijuhlille tänne lähistölle. | | Ylös |  |
| Sasa | 2 / 9 |
| 22.06.2011, 16:08 | Samoin sinulle. Minulla taas kerääntyy lisää vuosirenkaita, vaikka voisivat jo lähteä alaspäin :> selkäkuntoutukset jatkunevat syksyllä, kun nyt minulla hyvä kuntoutuspaikka. Hyvää Juhannusta siis kaikille. | | Ylös |  |
| Kaisa | 3 / 9 |
| 22.06.2011, 21:30 | Hyvää Juhannusta minunkin puolesta.
Meneekö joku Seurasaaren Juhannusjuhlille? Minä olen ollut 1972 Juhannusaattona Seurasaaressa äidin ja isän kanssa. Isä kertoi oppaalle eri esineiden käytöstä, kun opas ei tiennyt.
Nyt on luvannut huomiseksi oikein myrskyä ja sadetta Etelä-Suomeen. Täytyy pysyä sisällä ja tehdä aaton ruuat. | | Ylös |  |
| bluesman | 4 / 9 |
| 23.06.2011, 12:01 | Hyvää Juhannusta kaikille minultakin. Aloitan tänään kolmen iltavuoron työjakson joten pyhät menee asukkaiden kanssa touhutessa. Jos sää sallii niin parempijalkaisten kanssa mennään katsomaan kokkoa. Jos taas sataa niin ehkä soitellaan ja laulellaan. Tuntuu ihan hyvälle mennä töihin - eipähän tunne itseään niin yksinäiseksi. | | Ylös |  |
| Leyla | 5 / 9 |
| 23.06.2011, 14:02 | Samoin hyvää Juhannusta ja Sasalle synttäri-iloa! Nyt sataa ainakin täällä päin. | | Ylös |  |
| Metsätähti | 6 / 9 |
| 24.06.2011, 11:02 | Hyvää juhannusta teille kaikille! Meidän oli tarkoitus lähteä suomalaisten juhannusjuhliin, mutta miehen kaveri kutsui puutarhajuhliin, ja päätimme mennä sinne, koska sinne on lyhempi matka. Täällä ei juhlita juhannusta (paitsi tietysti suomalaisporukoissa), mutta tuo puutarhajuhla sattui huomiselle, joten olkoon se meidän juhannusjuhla. Tänään vietetään ihan rauhallista koti-iltaa. | | Ylös |  |
| Pia | 7 / 9 |
| 25.06.2011, 01:05 | Olen juuri tullut saunasta ja kello on 01.02. Piha on tunnelmavalaistu ja nuoremmat tytöt jatkavat saunomista vielä muutaman tunnin. Olo on ihanan raukea: tänään istuttiin pitkään terassilla ja nautittiin hyvästä grilliruoasta. Pienen kokonkin näimme, kun veimme mummia takaisin kotiin. Ei voi muuta kuin huokaista, että kesä se on ihmisen parasta aikaa - Matti Nykästä mukaellakseni. | | Ylös |  |
| Kaisa | 8 / 9 |
| 20.06.2012, 20:15 | Meidät on kutsuttu yhden ystäväni kanssa Juhannusaatoksi miesystävälle. On ainakin luvannut hyvää säätä aatoksi, joten matkat pitäisi sujua ihan hyvin. Menemme ja tulemme minun kaupunkikortilla.
Toivotan HYVÄÄ JUHANNUSTA! | | Ylös |  |
| Leyla | 9 / 9 |
| 22.06.2012, 21:19 | kerkisin Laaajarannan juhannusjuhlilta kotiin juuri, kun RadioSuomesta alkaa Juhannusjuna. Meillä oli hienot juhlat kuin Puttepossun nimipäivät, Sirkka täyttääkin tänään 95. Muuten artdirectorina juhlillamme oli varmaan kuninkaallinen Sissi Malmivaara, joka vieläkään ei ole valmistunut teatterikorkeasta eikä teologisesta Joensuusta eikä edes valtsikasta saati oikiksesta saati Atskista saati konservatoriosta ja ikä ei paina liikaa ja askellus on apostolinkyydillä letkeää, vaika polvissa on nivelrikko eikä siitä saa kuin elämäntyöstipendin kerran taivaassa, että voisiko vain näyssä nähdä, kuinka vaelletaan vaikka Santiago de Compostelaan, 800 km reppu tai rinkka selässä ja elämän kuumuus polttaa ja nakertaa synti anteeksi annettu ei enää sielua, sellainen Johanneksen kaste meillä on, kasteen hautaan uitettu syntivelkamme on, ronkkiminen kielletty. Kohti kirkkainta kruunua ja todellisia Kirjastusjuhlia, kun niissä maallisissakin olen käynyt Tainan ja Ykän kanssa, 1983. Joka paikkaan sitä on ehtinykin korkkaamaan kuin Hallin Janne majataloissa kyläluutana. | | Ylös |  |
  |