Rekisteröidy tästä! | Apua (FAQ) | Keskustelu
Tunnus    Salasana    

Keskustelu > Terapiat > Päiväkirja

Ohjeet
KeskustelutAlueet
Leyla 1 / 6 
17.01.2009, 08:38 Pitäisi vissiin opetella pitämään päiväkirjaa, jotenkin ei vaan luonnistu oikein enää. Sisäinen elämä voisi siitä vahvistua.
Boro 2 / 6 
17.01.2009, 13:24 Mun päiväkirja ois aika tylsää luettavaa...tänään otin soppaa ja kuuntelin musaa....tänään otin soppaa ja..onkohon muiden skitsojen päiväkirja mun kaltainen.
Kaisa 3 / 6 
17.01.2009, 17:35 Minä kirjoitan harvakseltaan päiväkirjaa. Ei siihen tule kummempia tapahtumia eikä muutenkaan siinä ole itseni tiedostamista. Ei kait eläkeläisillä ole kovinkaan paljon tapahtumia. Jos on yksi meno/päivä niin on jo kummasti kiire aamulla.

Voihan niitä olla toimeliaita eläkeläisiäkin sillä viime syksynä tapasin muutaman, jotka joka päivä lähtevät kotoa harrastamaan.
Pia 4 / 6 
18.01.2009, 15:26 Niinpä niin, Boro. Arjen sankaruutta sekin, että arjen yksitoikkoisuudesta huolimatta jaksaa sen toiston ja jopa osaa arvostaa sitä omana elämänään. Toistossa sen kauneus, ankaruus ja ylevyys.
Evitu 5 / 6 
24.01.2009, 19:08 Tämmöinen osui silmään, siinä kerätään suomalaisilta päiväkirjamerkintöjä maanantailta 2.2.2009.
Ohjeet löytyy täältä:
http://www.ok-opintokeskus.fi/?main=226&newsID=560
Leyla 6 / 6 
07.06.2012, 05:02 Tuli vaan mielee, että olisi ollut kivaa, jos körttiopistolla 1980- 1983 Turussa olisi päässyt heti kunnon ramattupiiriin, kerran ramattua läpi luki ja muutenkin kristillistä Lebensraumia eli oma huone, omat kaverit ja AA-ryhmä, kerran aavistelin, että alkoholismi saattaa minussakin räjähtää vauhtisokeuteen, jos vauhti jatkuu ja olen niin massaa kuin kaikki muuutkin, mitä en tietenkään halunnut olla ja kuitenikn piloille meni..silloin. Sisäinen maailmani kyllä vahvistui, kun sain vaan lukea, opiskella ekan vuoden oikeanmieleseni kamun kanssa sisänpäinkääntynyt sitten piti kyllä tunnoistaan ankeata päiväkirjaa. tarvitsin suojamuurin ja vakauden 1 vuodeksi suojan... murphy? Äly voi olla piikäs ja pisteläs, viisaus sensijaan säälittää ja toivon parasta. onneksi en sentään ole sotialas, sit trvis lähjäkin pakooon. Hiljaisissa vesissö, mistä mato tuntee ja löyln jättää.

AlueetKeskustelutOhjeet